Partaasta etsittiin julmin kallistus ja siirrettiin vatupassilla koevanerille. Vanerilappu kunnolla kiinni ja siihen samanlaisia piirustuksia kuin on kannessa. Rimojen ruuvinreijät simuloitiin aidolla ja alkuperäisellä 3,5 x 16 ruuvilla ja reiät höylättiin sitten mataliksi, aivan kuin kannellakin. Nousevatko ruuvinreiät ylös? pysyvätkö piirrokset kannessa?
Kävi ilmi että lyijykynäpiirrokset olivat oikea ratkaisu, mustekynä katosi epoksin mukana jättäen jälkeensä vain piirron siihen missä kuulakärkikynän kuula oli rusentanut kantta.
Kuivunut muste pysyi sitten hieman paremmin, mutta tuhraantui kuitenkin hieman.
Runko suojattiin epoksivalumilta ja tulevalta kansimassasirkukselta
Viimeiset kannen kiinnikkeet paikalleen, sisäpuolella. paikat olivat ahtaita, ruffisseinä kaartui ikävästi ja oli pakko ruuvata vinoon - ei tullut kuitenkaan kaaresta läpi ;-)
Perjantai-illan ratoksi vielä päätypalojen puhdistus ja lakkausta.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti